، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

سیدمحمدحسین... عزیز دل مامان و بابا

سومین ماهگرد تولد

1392/3/22 1:14
نویسنده : مامان و بابا
281 بازدید
اشتراک گذاری

شیرین عسل مامان شنبه 18 خرداد سه ماهه شدی....

اصلاً باورم نمیشه سه ماهه که تورو دارم... داشتن تو اینقدر شیرینه که هر روزش مثل یک ثانیه میگذره، البته منهای مواقعی که دل درد داشتی و یا واکسن زده بودی!

از چند روز پیش غلت زدن رو یاد گرفتی و گاهی هم میتونی دوباره برگردی به پشت... دیگه خیلی باید مواظبت باشم، رو تخت نذارمت یا یه وقت موقع غلتیدن سرت به جایی نخوره!

خیلی بانمک آواز میخونی، بابایی میگه صدات عین گربه ها میشه، اگه بتونم ازت فیلم میگیرم که در آینده خودتم ببینی و بشنوی که چه جیگری بودی!هورا

جدیداً یاد گرفتی توی آواز خوندنات صدای نِ  و  لِ   در میاری، باهات که حرف میزنیم و قربون صدقه ت میریم، نیشت تا بناگوش باز میشه... وااایی که چقدر دلم میخواد حسابی بچلونمت قندک مامان!قلب

این کیک و موس شکلات و قهوه به مناسبت تولدت تقدیم به من و بابایی، بهت قول میدم بزرگتر که شدی برای تو هم درست کنم، البته اگه دوست داشته باشی!ماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

Mona
22 خرداد 92 12:54
دوستم با دیدن نینیت منم دلم نی نی خواست ببوسش از طرف من


انشالله که خدا به زودی یه نی نی خوشگل و مامانی بهت بده
مامان معصومه
23 خرداد 92 19:52
مباررکه ماهگردت عسلم خوش به حالت

منم دلم خواستتتتتتت




خوب یه لوز میگم مامانم دعوتتون تنه و بلاتون دلست بتنه