، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

سیدمحمدحسین... عزیز دل مامان و بابا

گل گشت

1392/4/17 15:08
نویسنده : مامان و بابا
237 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم امروز داریم میریم مشهد... اولین سفر زیارتی تو میشه... امیدوارم گرمای هوا اذیتت نکنه

این روزها من و تو و بابایی خیلی شبها میریم بیرون، آخه از هوای آزاد خیلی خوشت میاد، کلی کیف میکنی و سرحال میشی...هورا

 

یه کم هم از شیطونیهات بگم:

وقتی که آب یا دارو میدم بخوری دستامو محکم میگیری و خیلی وقتها میریزیش روی خودت، امروز تو یه کاسه آب ریخته بودم و با قاشق میدادم بهت که محکم زدی زیر دستم و کاسه خورد تو لپتو تمام آبش ریخت وی صورت ماهت!
حسابی هاج و واج مونده بودیسوال و بعدشم کلی ذوق کردیماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عاطفه
9 تیر 92 18:37
ما شاالله پسر نازی داری.........
خدا حفظش کنه.......
التماس دعای فراوان....خاله جون برای نی نی منم دعا کنید


ممنون عزیزم
از سفر برگشتیم، اما اگه قابل باشیم حتماً...
شادی
10 تیر 92 18:40
به سلامت زیارت قبول


ممنون عزیزم، قبول حق!
مامان معصومه
16 تیر 92 15:22
سلام گلکم واقعا که ...
تو رفتی مشهد؟ چرا پس تو عروسی نگفتی یه ماچ گنده ازت بگیرم خاله ای ؟؟؟
زیارتتون قبول عسلم .
زهرا از الان بهش آب میدی؟؟؟




فکر کردم میدونی، آخه سطر اول مطلب قبلی نوشته بودم، قبل از اینکه بریم...
ممنون خاله مرضیه!

تازگیها یه کم آب جوشیده سرد شده میدم بهش، خیلی هوا گرمه، حس میکنم تشنه میشه...