، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

سیدمحمدحسین... عزیز دل مامان و بابا

اولین باری که تو تخت خودت خوابیدی

1392/1/26 12:30
نویسنده : مامان و بابا
302 بازدید
اشتراک گذاری

٢٩ روزت بود که برای اولین با گذاشتمت تو تخت خودت، زل زده بودی به استیکرهای روی کمد و اتاقت، ذوق کرده بودی و همش دست و پاتو تکون میدادی که من دلم میخواست بغلت کنم و حسابی ماچت کنم اینقدر خوردنی شده بودی...

اونقدر انرژی مصرف کردی که همونجا خوابت برد و یکی دو ساعت خوابیدی که منم تونستم یه خورده به کارام برسم ماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

علامه كوچولو
26 فروردین 92 12:42
سلام عزيز دلم
من دلم ضعف ميره برا بچه سيدها
وااااااااااااااي خداي من ماشاءالله خدا حفظش كنه
در ضمن صاحب اجازه اين ! اينم زكات گاه نوشتهاي ما .......نوش جونتون


علامه كوچولو
26 فروردین 92 12:55
شرمنده
اومدم واژه زكات رو پس بگيرم كه حقا مناسب سادات نيست..........تقديم به سيد محمدحسين نازنينم