، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

سیدمحمدحسین... عزیز دل مامان و بابا

بدون عنوان

1392/7/7 22:45
نویسنده : مامان و بابا
163 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان

اینقدر دیر اومدم آپدیت کنم که نمیدونم از کجا و از چی شروع کنم!

متاسفانه مرخصی 9 ماه برای ما اجرا نشد و من بدون آمادگی قبلی مجبور شدم برم سر کار، تو هم که نه شیشه شیر میگیری، نه غذای کمکی میخوردی؛ مجبورم تو رو با خودم ببرم سر کار و اونجا برات پرستار بگیرم و ساعتهای تفریح بیام پیشت، خیلی سخته، اما باید تحمل کرد...گریه

خدارو شکر به سحر جون پرستارت عادت کردی و دوستش داریهورا

ناراحتیم از اینه که صبح زود مجبورم بغلت کنم که راه بیفتیم، که تو هم سریع از خواب بیدار میشیناراحت

روزهای زوج با ماشین میبرمت، تو توی صندلی خودت میشینی و تا مقصد یا آواز میخونی، یا مثلاً با من حرف میزنی و به ندرت میخوابی...خیال باطل

جدیداً فیگور چهاردست و پا میگیری و سعی میکنی دو تا پاتو با هم بدی جلو... چند روز پیش یه نمیچه چهاردست و پایی هم رفتی، اما بیشتر لق میزنی!

اواخر شهریور رفتیم شمال و اونجا دندون سومت دراومد، دندون چهارمت هم نوک زده، این روزها به خاطر خارش لثه همش منو شکنجه میدی... انگشتهامو چنان گاز میگیری که جای دندونات شبیه دوخت چرخ خیاطی روی دستم می مونه!هیپنوتیزم  موهام رو هم که دسته ای میکنی!کلافه از جای ناخنهات هم بهتره چیزی نگم ههههههههههزبان

خدارو شکر خیلی اجتماعی شدی و دلت میخواد با همه ارتباط برقرار کنی؛ مثلاً چند روز پیش تو مطب دکترت نشسته بودیم، 7-8 خانوم و آقای دیگه هم بودن، برای هر کدوم یه جور شیرین کاری میکردی که نظرشون جلب بشه و باهات حرف بزنن، نظر یکی رو که جلب میکردی دیگه محلش نمیدادی و میرفتی سراغ نفر بعدی، برای یکی سرتو کج میکردی و یه لبخند ملیح بهش میزدی، برای یکی دیگه با صدای بلند میخندیدی، سر یکی داد میزدی و خلاصه تو مطب دل همه رو برده بودی!

البته اینم بگم، اگه یکدفعه وارد یه جمع بشیم و بیان سمت تو و بخوان بغلت کنن، میترسی و غریبی می کنی، اما همونم زمان زیادی نمیبره که شروع میکنی به دلبری کردن...قلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان معصومه
10 مهر 92 7:09
سلام
پسر گلی دندونات مبارکه . عشقی ماشالا ماشالا بزرگ شدیا. مامانی براش اسپند دود کن حتما ...


سلام یار غار من و محمد حسین!
حال معصومه جونم چطوره؟
ممنون که همیشه به یاد ما هستی عزیزم!