، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

سیدمحمدحسین... عزیز دل مامان و بابا

گذر روزها...

1392/5/16 11:20
نویسنده : مامان و بابا
353 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتا سلام

بازم خیلی وقته آپدیت نکردم، همش هم تقصیر خودته که نمیذاری!مشغول تلفن

حالا هم که اومدم آپدیت کنم نمیدونم از چی بگم!سوال

باور میکنی هنوز دندونت درنیومده؟! هیپنوتیزم

علائم آزاردهنده هم هنوز ادامه داره.... خدا میدونه کی تموم میشه... منم دلم نمیاد تو رو به حال خودت بذارم، مواقعی که بیداری یا تو بغلمیniniweblog.com یا دارم باهات بازی میکنمhttp://niniweblog.com/images/smilies/other/other3/other3%20(66).gif، یا دارم برات شکلک درمیارمhttp://niniweblog.com/images/smilies/other/other3/other3%20(67).gif

به خاطر همین هم به هیچکدوم از کارام نمیرسم چشمک تنها کاری رو که میتونم انجام بدم اینه:niniweblog.com اونم به این دلیل که صداشو خیلی دوست داری!niniweblog.com

 

یه وقتهایی با هم آواز میخونیم niniweblog.com البته تو با آواهای مختلف جیغ میکشیniniweblog.com، صدای زیر، صدای بم...

دیروز با هم رفتیم بیرون برای مادرجون یه سری عکس چاپ کردیم و منتظرم بیدار شی که بریم پستشون کنیمniniweblog.com...........

 

اینم دو تا عکس از گل پسر و هزارپا!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان معصومه
17 مرداد 92 20:01
سلام سلام پنج ماهگی گل پسر مبارک عسلم ...
وبلاگ نو مبارک کادوی تولدته آره؟
آهای مامان باسلیقه خیلی قشنگ شده بابایی معصومه هم شروع کرد به نو سازی وبلاگ ولی ولش کرد درسش اجازه نمیده
عاشق این عکستم خاله خیلی ناز شدی...
هزار پاشوووووووووو



ممنون مامان معصومه جون
بوووووووسسسسسسسسسسسسس

خوب میخوای عکسهاشو بفرست که به مامانم بگم واسش طراحی کنه...

مامان معصومه
19 مرداد 92 2:03
یعنی میشه وقتشو دارییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟[hr

برای معصومه جون وقتشم داریم عزیزم
چندتا عکسشو که خودت بیشتر دوست داری به ایمیلم بفرست
z.salimizadeh@yahoo.com
سارا
21 مرداد 92 1:19
سلام
عیدت مبارک..
چقدر پسرت ناز شده ماشاالله.
خدا حفظش کنه.
حالا کم کم داری به حرف من میرسی که گفتم به هیچ کاری نمیرسم.
از طرف من یه بوووووووووووووس محکم.


ممنون سارا جون
آره واقعاً! البته کم کم به حرفت نرسیدم عزیزم
تند تند رسیدم... باور کن یه وقتایی نمیرسم ناهار بخورم... از گشنگی حالت تهوع میگیرم