، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

سیدمحمدحسین... عزیز دل مامان و بابا

تولد مجدد

1392/2/19 2:20
نویسنده : مامان و بابا
236 بازدید
اشتراک گذاری

امشب 18 اردیبهشت ماه شام رفتیم خونه ی باباجون و مامان جون، یادته که گفتم شب قبل به مناسبت تولدت تارت درست کرده بودم، اما چون خواب بودی نتونستیم عکس بگیریم؟

امشب به همین خاطر دلمون نیومد تولد دو ماهگیت بدون عکس باشه، یه کیک گرفتیم و تولدت رو با اونا جشن گرفتیم عزیز دلم...

من و بابایی از وقتی خدا تورو به ما داده اینقدر خوشحالیم که دلمون میخواد لحظه لحظه، داشتنت رو به شادی بشینیم و جشن بگیریم!فرشته

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان معصومه
21 اردیبهشت 92 17:38
تولدت مبارک نور چشمی


قربون اون ژست گرفتنت


ممنون خاله
بوووووووووس
علامه کوچولو
21 اردیبهشت 92 22:06
سلااااااااااام
امام محمد باقر علیه السلام فرمودند :اگر مومنی را دوست دارید آمدن رجب را به او مژده دهید
عیدتان مبارک


به شما هم مبارک باشه
مامان معصومه
23 اردیبهشت 92 5:48
ماه زیبای رجب به شما و محمد حسینم مبارک عزیز..


ممنون عزیزم
به شما هم مبارک باشه
سارا
26 اردیبهشت 92 1:37
سلام
وای چقدر این عکس محمد حسین شبیه محمد حسین منه .یادم افتاد به 2 ماهگی پسرم .چقدر گریه میکرد...


وااای سارا جون دعا میکنم این روزا هم برای ما به خوبی و به زودی سپری بشه...
علامه کوچولو
26 اردیبهشت 92 19:10
از رسول اکرم(ص) روایت شده که فرمودند: ” از نخستین شب جمعه ی ماه رجب غفلت نکنید چه آن شب را ملائکه “شب رغائب” نامند و آنچنان است که چون ثلث شب بگذرد در آسمانها و زمین ملکی باقی نمی ماند مگر اینکه درکعبه و حول آن جمع می شوند و خداوند به آنها خطاب فرموده ، گوید: ای ملائکه ی من ! هرچه میخواهید از من بخواهید … آنها گویند : پروردگارا !، حاجت ما این است که روزه داران ماه رجب را بیامرزی . خدای تبارک و تعالی فرماید : چنین کردم و مناسبتر آن است که هرکس این خبر را بشنود در این شب بر ملائکه درود بسیار بفرستد اَللُمّ عَجِّلِ لِوَلیِکَ اُلفَرَج . ما رو هم از دعای خیر خودتون محروم نفرماییدالتماس دعا
فاطمه نوه عمه سادات
30 اردیبهشت 92 23:59
جیگرشو قربون. ماشاالله نی نی تون خیلی بانمکو نازه.دیر شده ولی تولدت مبارک عزیزم.